Відкритий урок виробничого навчання з монтажу ГКК
Відкритий урок виробничого навчання був проведений 31 січня 2018 року майстром виробничого навчання Рудою Н.Л. для учнів з вадами слуху, які навчаються на ІI курсі. В структурі уроку виробничого навчання поєднуються особистості майстра виробничого навчання і учнів, їх взаємодія один з одним.
Проведений урок виробничого навчання поєднав предмети спецтехнології, матеріалознавства і виробничого навчання на тему «Обробка швів у гіпсокартонних (гіпсоволокнистих) обшивках» відрізнявся від традиційного уроку тим, що майстер в/н одночасно презентував презентацію і наочно показував учням технологічні прийоми робіт з обробки швів гіпсокартонних (гіпсоволокнистих) обшивках. Це дозволило підняти формування складних умінь і навичок на рівень осмисленої, науково – обґрунтованої виробничої діяльності.
Учням з вадами слуху особливо важливо набуті теоретичні знання втілити в практику: самостійно приготувати шпаклювальну суміш, підготувати інструмент, матеріал та поверхню шва до обробки, підбирати способи обробки швів, контролюючи якість виконаного шпаклювання. Після показу прийомів робіт майстром виробничого навчання, кожен учень міг самостійно виконати будь – яку операцію по обробці швів у гіпсокартонних (гіпсоволокнистих) обшивках.
Під час уроку учні активно працювали, відповідали на питання майстра, виконували операції з приготування шпаклювальної суміші, обробку шва шпаклівкою “Фюгенфюллер” з армуючою стрічкою та шпаклівкою “Уніфлотт” без армуючої стрічки, що вони не залишилися байдужими до викладеної теми і, що слово майстра знайшло в їх душах відгук.
В кінці уроку, на закріпленні матеріалу учням було показано відео і проведено тестування по темі.
Діти пишалися тим, що навчилися шпаклювати шви гіпсокартонних конструкцій самостійно і отримали навички технології обробки швів.
На уроці майстер в/н прагнула створити такі умови, щоб учням було цікаво не тільки отримувати практичні знання , але через електронні засоби навчання сприймати теоретичну частину уроку.
Після вступного інструктажу учні приступили до виконання самостійної практичної роботи.
Автор Руда Н.Л.